Sekcja Informatyków Administracji Publicznej
Sekcja Informatyków w Administracji Publicznej została powołana uchwałą Zarządu Głównego PTI nr 131/XII/17 z dnia 04 marca 2017 r.
Cele:
Środki działania:
- promowanie dobrych praktyk i rozwiązań organizacyjnych w obszarze informatyki dla administracji publicznej,
- stworzenie i utrzymanie platformy informatycznej, przeznaczonej dla członków i sympatyków SIAP, służącej prezentacji wiedzy oraz ułatwiającej wymianę doświadczeń,
- prowadzenie badań dotyczących zadań działów informatyki w urzędach i wykorzystania infrastruktury informatycznej,
- opracowywanie opinii, stanowisk i rekomendacji w zakresie zastosowania informatyki, zgodnie z zasadami obowiązującymi w PTI,
- opracowywanie i upowszechnianie ścieżek rozwoju zawodowego informatyków w sektorze publicznym,
- opracowywanie i upowszechnianie minimalnych wymagań dla systemów informatycznych stosowanych w podmiotach publicznych,
- opiniowanie aktów prawnych z zakresu informatyzacji podmiotów publicznych.
Strona internetowa Sekcji:
https://siap.pti.org.pl/
Zarząd:
Adam Mizerski
|
- Przewodniczący
|
|
Jacek Orłowski
|
- Wiceprzewodniczący
|
|
Tomasz Grzywna
|
- Sekretarz
|
|
Regulamin Sekcji:
Regulamin Sekcji Informatyków Administracji Publicznej