Forum Bezpieczeństwa IT w Administracji
Polskie Towarzystwo Informatyczne objęło patronatem honorowym Forum Bezpieczeństwa IT w Administracji, które odbędzie się w dniach 17-18 listopada w Gdańsku. Wydarzenie organizuje redakcja czasopisma „IT w Administracji” oraz „ABI Expert”.
Forum Bezpieczeństwa IT w Administracji to ogólnopolska konferencja dla osób zainteresowanych cyberbezpieczeństwem sektora publicznego. Celem spotkania jest wymiana wiedzy i doświadczeń w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego w sektorze publicznym.
Wykłady i prelekcje prowadzone będą przez najwybitniejszych ekspertów i przedstawicieli urzędów odpowiedzialnych za cyfryzację administracji publicznej i realizację projektów IT podnoszących poziom bezpieczeństwa. Uczestnicy będą mogli się dowiedzieć:
- o bezpiecznej tożsamości elektronicznej przy realizacji usług cyfrowych,
- jak wdrażać proces bezpieczeństwa informacji,
- o ogólnych rozporządzenia o ochronie danych - podwyższenie standardów bezpieczeństwa,
- jaki jest status, obowiązki i odpowiedzialność Administratorów Bezpieczeństwa Informacji oraz Inspektorów Ochrony Danych,
- o ocenie bezpieczeństwa podmiotów publicznych w świetle raportu NIK,
- jak działa System Ostrzegania, Alarmowania i Informowania Województwa Dolnośląskiego,
- jak analizować bezpieczeństwo Windows z wykorzystaniem bezpłatnego narzędzia Cuckoo Sandbox,
- o kompetencjach organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych na gruncie rozporządzenia ogólnego,
- jakie są nowe mechanizmy ochrony prywatności,
- o zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych w usługach chmury obliczeniowej – aktualny i przyszły stan prawny,
- jak identyfikować dane osobowe w systemie bezpieczeństwa informacji w urzędzie,
- o bezpieczeństwie danych w środowisku VDI - backup, odzyskiwanie, zarządzanie,
- jak zorganizować proces obsługi incydentu w podmiocie publicznym.
Więcej informacji o Forum Bezpieczeństwa IT w Administracji na stronie:
http://www.bezpieczenstwo.itwadministracji.pl/.
Strona utworzona przez